2011. szeptember 30., péntek

Sokoldalú blogger díj

Ahogy olvastam a blogokat, és főleg a virtuális dijakról szoló bejegyzéseket, azt tapasztaltam, hogy vannak egy néhányan akik nem nagyon értékelik az efajta díjat. Meg mondom őszintén nem értem miért?! Szerintem ha valaki kap egy díjat, még ha virtuálisat is, az azt jelenti, hogy értékelve van a munkája, és ha dicséretet kapsz az mindig jól esik. Persze van egy kis dolog a díj továbbításskor, mert amíg kikeressük és belinkelgetjük a neveket, akiknek tovább szeretnénk adni egy kis időt felvesz. DE szerintem megéri, mert úgy ahogy mi is örvendünk egy díjnak, úgy másoknak is jól esik ha díjat kaphatnak.
Legalább is így érzek én. Amikor egy újabb díjat kapok mindig örömel tölt el, és olyan jó érzés tudni, hogy vannak akik olvassák és értékelik is amit csinálok, bizatató jel, hogy érdemes folytatni! :)

Szóval, az utolsó díj amit kaptam az a "Sokolodalú blogger díj" és Panna ajádékozott meg vele, amit nagyon szépen köszönök!!! :)


Nagyon sok olyan blog van, amelyet szívesen olvasgatok/nézegetek.
Van akinek a süteményei, tortái csodálatosak és ötletesek, van akinél a menü összeállítást szeretem, na meg az a sok guszta tálalás, ne is beszéljünk a szebnél szebb képekről :)
Mindenki blogját szeretem valamiért, mindenkitől tanulhatok nap mint nap valamit, ezért én név szerint senkinek sem adom tovább ezt a díjat, hanem küldöm MINDENKINEK akinek a blogát követem nap mint nap és köszönöm, hogy tanulhatok tőletek! :)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy örülsz a díjnak és hogy Te nem bosszankodsz, mert díjat kaptál :))

    VálaszTörlés