2011. november 18., péntek

Játékok bloggertársaknál!

Mivel közelednek az ünnepek egyre több blogon hirdetnek meg különböző játékokat jobbnál jobb nyereményekkel.
Az az igazság, hogy én nem vagyok egy szerencsés személy, egész életemben "csak" egy koncert jegyet nyertem, ezért nem igazán szoktam feliratkozni a játékokra. Az is igaz, hogy ha meg sem próbálom akkor nincs is esélyem nyerni. Így amikor megláttam Ibcsi Mikulási játékára a felhívást, na meg főleg a nyereményt, ami valljuk be egy csoki imádónak ellenállhatatlan, tudtam hogy muszáj jeletkeznem! (hátha... mégis lesz annyi szerencsém, hogy megnyerem :D )


Szóval ha Te is szeretnél megnyerni egy eredeti svájci csokoládéból összeállított télapócsomagot, iratkozz fel a játékra! :)


Egy másik játék Katucinál ,pontosabban két játék egyszerre, a 10.000 oldalmegjelenítés no meg a 200. bejegyzés tiszteletére. Szerintem érdemes ellátogatni hozzá még akkor is ha nem szeretnél játszani mert nagyon sok finomságot találsz nála! :)


Ha szeretnél részt venni egy Karácsonyi körjátékban, aminek az a lényege hogy a részt vevők meglepik egymást egy kis ajándékkal, akkor Martinellinél kell jelentkezni.

2 megjegyzés: