2013. február 12., kedd

Csokis palacsinta muffin


Nem szeretek palacsintát sütni, de az a baj, hogy enni biza nagyon szeretem. Aztán amikor megláttam Trollanyunál a csokis palacsinta muffinjait, nyomba el is mentettem, biztos voltam benne, hogy elfogom készíteni, és íme....el is készült.:)
Finom, könnyű a tésztája, gyorsan elkészül, nem kell órákig mellette állni.:P

Hozzávalók:

- 12,5 dkg liszt
- 1 tk sütőpor
- 1/2 tk szódabikarbónát
- csipetnyi só
- 2 ek cukor
- 1,5 dl joghurt
- 1 tojás
- 2 ek akácméz
- 2 ek olvasztott vaj
- 10 dkg étcsoki

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat egy tálba elkeverjük.

Egy másik tálba simára keverjük a nedves hozzávalókat, majd a száraz hozzávalókkal együtt egyneművé keverjük.
A csokit apró darabokra vágjuk, majd belekeverjük ezt is.

A muffin formát kikenjük olajjal, majd belekanalazzuk a masszát.

175 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt megsütjük a palacsinta muffinokat. :)

Sütés után pár percet hagyjuk hűlni a formában, majd egy kés segítségével kiemeljük a muffinokat.

Enyhén porcukorral szórva fogyasztjuk.


2 megjegyzés:

  1. En nagyon szeretek palacsintat sutni,de ilyet meg nem sutottem,de kifogomprobalni!

    VálaszTörlés
  2. Azt gondoltam palacsinta muffin formában:-) finom lehet!

    VálaszTörlés