2014. március 14., péntek

Diós-csokis süti



Egy hirtelen felindulásból készült ez a villámgyors süti, és az került bele ami pont itthon volt. Finom lett és amint látszik a képen is, nem bírtuk kivárni hogy teljesen kihűljön, már langymelegen felvágtam. :)

Hozzávalók:

- 18 dkg liszt
- 1/2 cs. sütőpor
- 14 dkg darált dió
- 10 dkg cukor
- 1 cs. vaníliás cukor
- 1 tojás
- 2,5 dl tej
- 1 tk rumaroma
- 9 dkg étcsoki

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat egy nagyobb tálba szórjuk.
A tojást a tejjel és a rumaromával elkeverjük, majd a a száraz hozzávalókhoz öntjük és egyneművé keverjük.

A masszát kivajazott, lisztezett hosszúkás formába öntjük, tetejét elsimítjuk majd rászórjuk a kisebb darabokra vágott/tördelt csokit.

Előmelegített sütőben kb. 25-30 perc alatt készre sütjük. Végezzünk tűpróbát!


6 megjegyzés:

  1. A dió és a csoki mindig jó párosítás.
    Én nagyon szeretem azokat a süteményeket, melyeknek a tésztájában van darált dió, mert olyan jó szerkezetű tőle a tészta.
    Hirtelen felindulásból nagyon finomat sütöttél. :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, látszik a belsején, én is felvágtam volna még melegen:) Szép hétvégét nektek:)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom mindkettőt, a diót és a csokit is :)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus ízkombináció és fantasztikus végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  5. Lehet ilyen finomságnál megvárni amíg kihűl?! :)

    VálaszTörlés
  6. Jól kitaláltad, nagyon guszta lett! :)

    VálaszTörlés